Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om uw bestelling te volgen, sturen wij u een e-mail met vermelding van het vertrek van het product uit ons magazijn. In de mail is ook je persoonlijke track-and-trace code van PostNL of DPD te vinden.

Hoe worden de betalingen verwerkt?

We hebben besloten het beheer van onze online betalingen toe te vertrouwen aan Mollie. Dankzij hun 100% beveiligde betaaldiensten kan jij zonder zorgen online winkelen bij KA.LIMBAS. Naast de standaard betaalmethoden zoals Ideal en Bancontact bieden wij ook achteraf betalen aan via Klarna.

Accepteren jullie achteraf betalen?

Ja! Wij willen online winkelen voor jou zo makkelijk mogelijk maken, daarom hebben wij besloten om de mogelijkheid aan te bieden voor achteraf betalen. Achteraf betalen geeft de klant de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel je zelf met Klarna. Lees meer.

Hoe kan ik mijn KA.LIMBA retour sturen?

Wat ontzettend jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Wij willen graag van je weten waarom het pakketje retour wordt gestuurd, zodat wij onze kwaliteit altijd kunnen verbeteren. Om die reden moet er altijd een retourformulier worden ingevuld. Het retourformulier kun je hier downloaden en afdrukken. 

Retourneren is vrij eenvoudig. Vul het retourformulier in en stop deze in het pakket en stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:

Simon Sleebos
Laan van Kronenburg 14
1183AS Amstelveen   

Graag via de chat of [email protected] je retour aankondigen alvorens de verzending. Zonder track-and-Trace code kunnen wij je retourzending niet accepteren.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Ook wanneer tijdens het bestel proces is gekozen voor achteraf betalen.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wanneer je jouw bestelling aan ons retourneert, hebben wij helaas niet de mogelijkheid om meteen een ander artikel of andere maat toe te sturen. Wij storten het bedrag aan je terug, zodat je gemakkelijk een nieuwe bestelling bij ons kunt plaatsen.

Hoelang duurt het terug storten van mijn aankoop bedrag?

Het terug storten van een betaling verloopt via Mollie en kan tot 7 werkdagen duren. 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Op het moment bezorgen wij alleen nog binnen Nederland en Belgie. Binnenkort zal dit worden uitgebreid met Duitland, Frankrijk en Luxemburg.

Kan ik mijn KA.LIMBA laten graveren?

Onze KA.LIMBAS (behalve de blauwe) kunnen worden voorzien van een korte persoonlijke boodschap of met een naam. Super leuk voor een cadeautje!  Let wel op dat de levertijd van een gegraveerde KA.LIMBA 15 tot 20 werkdagen kan duren, dus zorg ervoor dat je de KA.LIMBA op tijd bestelt.